Velikonoce za námi

Velikonoce jsou za námi, v Globusu pomalu vyklízejí výzdobu a na zbytky sladkostí lepí cedulky "AKCE!". Můj oblíbený supermarket bude teď vypadat trochu chudě a nezdobně, ale už brzy nás čeká výzdoba na téma "Prázdniny za dveřmi", potom hned "Vracíme se do školy" a někdy kolem podzimní rovnodennosti staré dobré "Vánoce jsou tady".

Minulý týden se rozjela evropská distribuce třetí sezóny deskové hry Zombicide z kampaně na Kickstarteru a tak napjatě očekávám balík. Sice by nejdřív měla přijít notifikace od výrobce s číslem zásilky, ale moje zkušenost říká, že se na to nedá spolehnout. Balíky chodí z Hamburgu, distribuovat je bude nejspíš DPD a já smutně sleduji, jak se plní mapka Evropy s doručenými zásilkami. Vypadá to, že my v ČR přijdeme na řadu až někdy v dalším sledu. Jak si fanoušci dávají vědět o postupu distribuce, si můžete prohlédnout ZDE.

Když už jsem u deskovek, v dubnu by konečně měla vyjít česká lokalizace deskovky Zaklínač, původně ohlášená už v loňském roce. Recenze má docela příjemné, herní systém vypadá rozumně a v neposlední řadě i herní materiály vypadají kvalitně. Takže si asi udělám radost.

Někde ve výrobě se zasekla další hra z Kickstarteru, King Down. Podle zveřejněného harmonogramu teprve někdy touhle dobou probíhá konfirmace před startem výroby figurek v Číně. Jenže autorem téhle hry je Saar Shai, který si dost potrpí na dodržování termínů směrem ke svým podporovatelům a když u minulé hry nabral zpoždění, odměnil všechny krásným artbookem ke hře. Už se těším, čím nás potěší tentokrát a zpoždění mi ani moc nevadí. Takže v červnu budu natěšeně vyhlížet balíček z Izraele.