Ty vole!

Ráno jsem si po včerejšku přispal, vstával jsem až po osmé a vydal se k volbám. Velikost volebního lístku zaskočila mnohé, nejlépe to vyjádřil před volební místností chlapec, zřejmě prvovolič, kterému obálku s lístkem předával tatínek. Vytáhl lístek z modré obálkya pronesl: "Ty vole!" Než lístek rozložil do plné velikosti, zopakoval to ještě třikrát. Kdyby mu v tu chvíli někdo doporučil ze seznamu vybrat 45 kandidátů napříč stranami, asi by tam "voloval" ještě teď.

A proč jsem si ráno přispal? Protože jsem včera ponocoval. Nejprve jsme měli v práci malé posezení, zkusili jsme to v podobném formátu prvně a vcelku to vyšlo. Pak jsme vyrazili s kolegyní do Mexické, i s polovičkami, a tam jsem si konečně odpočinul. Sice nám to nedalo a k práci jsme se stejně občas vraceli, ale to už je takové moje neodbytné nutkání, nosit si tu práci pořád v hlavě.

Měl jsem ráno chuť na čerstvé pečivo, takže od voleb jsem zamířil do Globusu. Průběh staveb po cestě nechám na jindy, ať nevypadám jako stavební dozor a dneska zdrbnu jenom spolunakupující. Zase jsem si připadal jako mimozemšťan, když jsem sledoval "ochutnávače". Globus má docela zajímavou strategii, jak dát zakazníkům možnost vybrat si uzeniny. Konce šišek salámů a šunek, které už jim stroj nenakrájí, řeznice ručně a zručně rozkrájí na malé kousky a na pultu mají všichni možnost ochutnat, co ještě neznají. Aby to nebylo jako u čuňátek, jsou tam k dispozici párátka pro napichování kousků. Za ty roky, co do Globusu chodím, jsem viděl párátko použít jediného pána, ten ho ale bohužel po použití a olíznutí vrátil zpět mezi ostatní, ještě nepoužitá. Že jsem tam dnes, jako obvykle, potkal pár lidí, kteří ochutnávku vnímají jako snídani formou bufetu, asi dodávat nemusím.

Na cestu domů jsem si udělal radost malou Vineou a teď jdu trápit wiki - zítra pořádám dějepisnou vycházku, určitě pak budu večer plný dojmů a vypíšu se z nich sem.

K článku "Ty vole!"

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek