To nám to uteklo

Letos to léto fakt uteklo, říkal jsem si, když jsem se dnes díval z okna. Listy sice ještě na stromech ve dvoře pevně drží, ale pohled z okna a ráno na teploměr ukazuje skoro počátek podzimu. Taková pošmourná nálada mne vede k úvahám, co by bylo kdyby... Takže - kdyby opravdu začínal podzim, co jsem stihl z toho, co pro mě patří k létu a co ne?

Co jsem stihl?

- jedl jsem zralé třešně přímo ze stromu

- spálil jsem se a oloupal, jen na pravé ruce sice, ale to se počítá

- dal jsem si pivo v poledne, když nejvíc pařilo sluníčko

- dal jsem si poněkud víc piv večer na zahrádce, jedl k tomu něco nezdravého z grilu a poštípali mě u toho komáři, teda jen jeden, ale stejně to svědilo

- zmokl jsem, protože v létě přece nepotřebuji deštník bez ohledu na předpověď počasí

- čichal jsem tu divnou vůni, když déšť dopadá na rozpálené městskou dlažbu

Co jsem nestihl?

- nekoupal jsem se v přírodě

- nezranil jsem se při koupání v přírodě a nerozšířil svou sbírku stehů na nohách

- nebyl jsem na žádném hudebním festivalu

- neposkakoval jsem ve dvě ráno před pódiem na koncertě nějaké úplně divné kapely

- netvrdil jsem manželce, že nepotřebuji krém na opalování, abych toho pak litoval

- nekoupil jsem si žádné letní oblečení, které na mě v původním obalu vypadne ze skříně v listopadu

- neprošel jsem se pod borovicemi, které mi v létě nejvíc voní

Doufám, že se počasí umoudří a já si tak nejpozději v půlce července odškrtnu většinu věcí ze seznamu. Jak to máte v létě vy, co k vašemu létu patří? Neváhejte se podělit v komentářích tady, na FB, na G+ nebo třeba retweetnout.

Diskusní téma: To nám to uteklo

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek