Otesánek

Týden uplynul a já tu nemám ani řádku, to je ostuda. Určitě máte strach, jak se mám, co dělá pan Vemínko a tak všelijak podobně. Tak to vezmeme postupně.

Jak víte, minulý pátek mě čekalo setkání s vzácným hostem ze severu. Večírek proběhl podle očekávání - trochu jsme popili, hodně jsme pokecali a všechno zakončili společným venčením v parku. Pět veselých lidí a jeden pes, to jsou základní ingredience pro půlnoční zábavu. Jenže to byla zábava daná místem i stavem účastníků, takže vás s jejím detailním popisem nebudu obtěžovat.

Sobota byla relaxační, trochu jsme se z pátku vyspali, přes den jsme zevlovali a večer jsme vyrazili do Primavesi na degustační menu v rámci Grand Restaurant Festivalu. Na GRF chodíme už pár let, opakovaně volíme Primavesi a nikdy nejsme zklamaní. Letos to nebyla žádná vyjímka. Kakaové papardele s kančím byly zajímavé, rizoto s mořskými plody výborné a zvěřinový guláš s grilovanou polentou to parádně uzavřel. Na číšníkův dotaz, zda si dáme dezert jsme opět odpověděli jen smutným úsměvem, už by se do nás nevešel ani piškot a to mají v Primavesi vynikající teplý čokoládový dortík.

Neděle byla detoxikační, proložená sledováním Arsenalu, jak si povede v FA Cupu na hřišti Brightonu. Vítězství 3:2 (a následný pondělní los) nás poslalo do dalšího kola proti Middlesbrough. To už bude těžší oříšek, ale pořád je to hratelný soupeř. U fotbalu jsem si hezky odpočinul a připravil se na pondělí.

Nejdřív výběrové řízení, zrovna tohle bylo po dlouhé době docela příjemné a potom třídění životopisů, které dorazily přes víkend. Ano, správně, opět vás čeká fňukání nad výběrovkama. V pondělí večer jsme měli jít do Arigone na dlouho plánovanou ochutnávku tamního tataráku, já ho ještě neměl, ale všechno se zkomplikovalo nemocí hlavní organizátorky. Takže nakonec jsme vyrazili s náhradníky. Stopadesátigramový tatarák a kilo žeber na dva lidi, to je pořádná porce. Při cestě domů přes náměstí jsem odfukoval jako parní lokomotiva. Ale už si troufám sestavit žebříček tataráků v Olomouci. Na prvním místě je Arigone, v těsném závěsu druhá Kolárka a jen o chlup třetí Drápal. Nevylučuji, že dalším ochutnáváním se může pořadí měnit, případně, že se objeví další favorit. Máte-li nějaké tipy, kde mám tatarák ještě vyzkoušet, napište do komentářů.

Týden docela uběhl, bylo hodně práce a pátek tu byl dřív, než jsem se rozkoukal. A tak nás dnes čeká další výlet za hospodskými zážitky a po něm poslední víkend bez kočičky. Protože příští týden už by s námi měla bydlet krásná želvovinová kočka. Další informace budou následovat. Navíc jdeme zítra do MDO na Amadea, těšte se na recenzi!

PS: Pan Vemínko je v pořádku, do palce se při zatloukání háčku na obraz klepl jenom trošku a všechna ta "K" a "P" slova byla podle mě úplně zbytečná.

K článku "Otesánek"

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek