Mým poddaným...

Mým poddaným!

Zatím jsem celkem spokojena s kvalitou stravy, jen si vyprošuji to neustálé upozorňování, že v misce jsou granule. To samozřejmě dobře vím, stejně tak ale vím, že ve skříňce je karton kapsiček s kuřecím masem, jedna kapsička s masem kachním a někde tam musí být ještě jedna ta dobrá mistička se směsí mas různé chuti. A taky dobře vím, že nejlepší kapsičky si stejně necháváte pro sebe a potajmu je do sebe soukáte, takže hodlám i nadále přísně monitorovat všechna vaše jídla.

Úklid prostor je důkladný a včasný, ale je zde prostor ke zlepšení, který ještě částečně zmíním v části věnující se dennímu režimu. Jenom nevím, jak to děláte, ale neustále mi z bedničky vynášíte písek po celé chodbě a  navíc všechno, co si tam pečlivě zahrabu, někam mizí. Zkontrolujte prosím pečlivě dno bedničky. Děkuji.

Ubytování je ucházející a odpovídající běžnému standardu. Pelíšek i místo na okně mi vyhovují, na okno bych si představovala nějakou deku, která bude variabilnější než ten velký ručník, který tam mám. A ta schovávačka pod topením, hned za gaučem, je úplně boží, tu budu hodně využívat. Mám snad jen trochu připomínky k využívání gauče. Navrhuji prozatím, než si zvyknete, že je jenom můj, střídavé využívání. Takže každou sobotu od 13:00 do 13:30 si poseďte, jak chcete, ale v ostatní časy na něj můžete pouze tehdy, pokud jste připraveni mě neustále hladit, škrabkat, případně mi řádně vykartáčovat srst. Postel v ložnici zatím můžete užívat po libosti, tam se ke mně nějak vlezete. Jen prosím o trochu tolerance ve využívání peřiny, nejste jediní, kdo si pod ni chce vlézt.

K dennímu režimu mám naprosto zásadní připomínky. Který normální tvor si nechce o půl šesté ráno hrát? A když už jste tedy tak líní, proč mi nejdete aspoň vyčistit bedničku a dát něco drobného ke snídaní? Půl vola a tři kuřata úplně stačí, to by snad nikoho nezabilo. A nechápu, komu vadí, že si v podstatě uprostřed dne, ve dvě ráno, chvilku zahraju hru "kde je myšička"? Vždyť ta rolnička má naprosto decentní zvuk.

Zamyslete se nad sebou a polepšete se.

Vaše milovaná vládkyně

Daiquiri