Co nového na seriálové frontě?

Delší dobu jsem nic nepřidal do sekce seriály, skoro to vypadá, že jsem na jeden ze svých koníčků zanevřel. Ale nebojte se, moje seriálová mánie je v pořádku, daří se jí dobře a zdárně prospívá. Podzimní novinky se pomalu blíží k finálním dílům, a tak je příležitost probrat, které z nich u mne zabodovali a třeba vám dát i tip.

Loni na podzim jsem se pustil do seriálu, který mi díky tomu, že nemám televizi, trochu unikl. Severská kriminálka Most (Bron/Broen) mne nadchla, druhá série je možná trochu slabší, ale na druhou stranu jsou její díly mnohem vyrovnanější a má strhující finále. Rozhodně doporučuji shlédnout.

Mám rád adaptace komiksů, už delší dobu sleduji seriál Arrow a moc jsem se těšil na ohlášenou novinku ze stejného univerza - The Flash. Barry Allen, nejrychlejší muž na světě, si mě rychle získal. Jisté odlehčení, které v Arrow chybí a které mu dodává vlastně jen postava Felicity Smoak, tenhle seriál nepostrádá. Navíc tvůrci seriálu několikrát nechali postavy přecházet mezi oběma sériemi a oběma seriálům to dodalo šťávu.

O seriálu Gotham jsem již psal, první série se blíží k závěru a já můžu říct, že si datum premiéry další řady do diáře určitě poznačím. Totéž platí o The Strain, který začal již v létě a na podzim skončil zajímavým cliffhangerem.

V únoru skončila druhá série Sleepy Hollow, která na kvality první řady rozhodně neměla, ale přesto se dočkala příslibu prodloužení. Uvidíme, třetí řadě dám šanci, ale moc od ní nečekám.

V březnu se rozběhl nový seriál od Roba Thomase, který stojí jako jeden z tvůrců třeba za sérií Dawsonův svět. Ale hlavně je to režisér a scénarista mojí oblíbené série Veronica Mars, která se v loňském roce dočkala díky kampani na Kickstarteru završení celovečerním filmem. Z nějakého důvodu prostořeká Veronica v anšich krajích oproti zahraničí moc nezabodovala (na ČSFD 64% vs. IMDB 84%), ale mně moc chyběla. Rob Thomas se rozhodl mi ji nahradit velmi originálně. Hlavní hrdinkou iZombie je mladá studentka medicíny Olive "Liv" Morre se nechá přemluvit a vyrazí s kolegyní na párty na lodi. Párty se trochu zvrtne, to se při přemíře alkoholu a drog může stát, málo často se ale stane, že se probudíte ráno po akci jako zombie. Liv se s tím musí vyrovnat a najde si práci jako asistentka koronera. Když je hlavní částí vaší potravy lidský mozek, je dobré být přímo u zdroje, že? Pokud vám Veronica Mars chybí, mohu Liv Morre jako substituční léčbu jen doporučit.

Diskusní téma: Co nového na seriálové frontě?

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek