A teď už každý rok

V sobotu Arsenal vyhrál FA Cup. Po druhé v řadě, po dvanácté celkem. Žádný klub nedokázal tenhle pohár vyhrát víckrát. Pokud nejste fanda fotbalu, asi vám to nic neříká, ale tahle soutěž je nejstarší klubovou soutěží fotbalu, první ročník se hrál v sezóně 1871-72 a od té doby, až na přerušení v době obou světových válek, se každý rok snaží stovky klubů prokousat vyřazovací soutěží až k ušaté trofeji. V ročníku 2014-15 do souboje zasáhlo 736 klubů a z nich to až do finále ve Wembley dotáhl Arsenal a s ním Aston Villa. Loni proti Hullu Arsenal předvedl obrat z 0:2 až na 3:2 v prodloužení, letos to bylo bez napětí, Kanonýři zmáčkli Villans od první minuty a dokráčeli si k pohodlnému vítězství 4:0. Takže v neděli následovala triumfální jízda autobusem a oslava u stadionu, kterou klub přenášel na svých stránkách v přímém přenosu. Užil jsem si to, už v sobotu jsem decentně připil na úspěch klubu a další sezónu a uvědomil si, že až do srpna nemusím všechny plánované akce porovnávat s termínovou listinou ligy a pohárů.

Nejen fotbalovými přenosy je člověk živ, jsou i jiné zábavy. Například jsem měl narozeniny. Ty se letos náramně vyvedly, v práci jsem dostal dárky jak ze seznamu pro Ježíška, je vidět, že už mě znají. A doma to bylo ještě lepší, takže jsem ani moc nemyslel na to, kolik mi už vlastně je.

A od teď tedy chci už každý rok takové pohodové narozeniny, k nim nějaký ten pohár Arsenalu a stále stejný počet svíček na dortu. Díky všem!